Knutes blogg - www.helland.cc


Velkommen til min hjemmeside og blogg.

Jeg har flere hobbyprosjekter. Ett av de er KommunenDigitalt hvor jeg forsøker å samle oversikt om sosiale nettverk, fri programvare, nettskyer og hvordan ny teknologi kan benyttes i kommunal tjenesteyting. Ett annet er å skrive en ny bok om kommunal organisering - en bok som utvikles på internett av de som mener de har kompetanse på eller en mening om kommunal organisering.

Du kan også følge meg på mikrobloggtjenestene identi.ca og twitter.


Mine siste mikrobloggposter

torsdag 25. desember 2008

Det er første juledag og jeg sykler videre

Selv om kroppen er full av mat og drikke etter gårsdagens utskeielser, blir det en ny tur på ergometersykkelen i dag. Både ribba, pinnekjøttet og riskremen var kjempegodt - men den må ikke få feste seg på kroppen :-)

Nå har jeg kun vondt i høyre legg. Jeg klarte i går å gå ned trappa fra andre etasje uten mellomsteg. Så det er bedring å spore. Jeg klarer også å sykle på ergometersykkel og skal i dag på sykkelen for 3dje dagen på rad. Og det hadde blitt kjedelig uten TV'en. Kjører 45 minutters økter (minimumsøkta fra treningsveddemålturene).

Jeg klarer fortsatt ikke å gå fort - og ihvertfall ikke å jogge. Har beregnet maks gangfart til 2 km/time. Men håper at jeg kan få jogget om en ukes tid.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar