Knutes blogg - www.helland.cc


Velkommen til min hjemmeside og blogg.

Jeg har flere hobbyprosjekter. Ett av de er KommunenDigitalt hvor jeg forsøker å samle oversikt om sosiale nettverk, fri programvare, nettskyer og hvordan ny teknologi kan benyttes i kommunal tjenesteyting. Ett annet er å skrive en ny bok om kommunal organisering - en bok som utvikles på internett av de som mener de har kompetanse på eller en mening om kommunal organisering.

Du kan også følge meg på mikrobloggtjenestene identi.ca og twitter.


Mine siste mikrobloggposter

mandag 22. desember 2008

Sykdom og skader

Sånn skal det vel være? Etter 2,5 uker med forkjølelse, startet jeg forsiktig med trening. 

Det første som skjedde var at jeg fikk strekk bak venstre legg. Ja - ja - det har jeg opplevd før. Da er det bare å ta hensyn til det i treninga (som å sykle på spinningsykkel). Så etter en uke jogget jeg en ny tur og kjente at det lugget i høyre legg. Og da handler det jo om å trene alternativt. Men 2 km ut i skituren i går, kom strekken også i høyre legg og jeg kunne knapt gå.

I dag sjekket jeg sykkelen - men nei. Jeg kan derfor verken jogge, sykle eller gå på ski. Noe så frustrerende...

Men det er vel sånn det skal være. Og får jeg ikke kaloriene ut i jula, triller jeg på jobb over nyåret....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar